נעים להכיר!

אני רבקית לוי דרורי ואני יועצת משכנתאות מאז 2012. במקצועי אני כלכלנית, עבדתי יותר מ-16 שנה באחד הבנקים הגדולים בישראל, מתוכם יותר מעשור כמנהלת אשראי.
לאחר שעזבתי את הבנק, ייעצתי וניהלתי מקצועית את חטיבת המשכנתאות בחברת אש לידור במשך מספר שנים. בתפקיד זה צברתי ניסיון של מאות ייעוצי משכנתא.
במהלך השנים אימנתי ויעצתי ללקוחות בתחום כלכלת המשפחה, ואת הידע הזה אני משלבת בייעוץ המשכנתא ללקוחותי.אני אוהבת מאוד את מה שאני עושה. כבר לפני 15 שנים הבנתי שמצאתי את ייעודי: לטפל, לעזור ולהעביר ידע בתחום שאני רואה כחשוב ביותר משכנתאות וניהול פיננסי נכון.

שירותי ייעוץ משכנתא

איחוד הלוואות

הפיכת הלוואות רבות להלוואה אחת

משכנתא לרכישת דירה

הלוואה לרכישת דירה, לטווח ארוך

משכנתא לבניה עצמית

מימון בנקאי מדורג לבניית בית על מגרש

מיחזור משכנתא

החלפת משכנתא קיימת בחדשה בתנאים נוחים יותר.

משכנתא הפוכה

הלוואה על בית למי שחצה גיל 60, ללא החזרים חודשיים.

משכנתא לעסקים

הלוואה לרכישת נכס עסקי, משועבדת כנגדו.

בתאור למה לקחת יועץ?

יועץ המשכנתאות בעצם מנהל עבורכם את כל הארוע הזה של לקיחת המשכנתא מא-ת. מקביעת תקציב לרכישה ועד העברת הסכום האחרון למשכנתא.

 מדובר בייעוץ פיננסי מיוחד, שחייב להיות תפור בול למידות שלכם.
מטרת יועץ המשכנתאות לסייע לכם, אבל יועץ משכנתאות בכיר ברמת המיומנות של רבקית לוי-דרורי לא רק יוודא שאתם חוסכים על המשכנתא – אלא גם שאתם מסוגלים לעמוד בתשלומים ויש לכם עתיד בטוח!

יועץ משכנתאות חוסך לכם עד מאות אלפי שקלים!
לקיחת משכנתא בלי ליווי של יועץ משכנתא עולה ביוקר. עם מי אתם מתייעצים – עם פקיד הבנק שיש לו אינטרס אישי? עם חברים שלא מוסמכים לייעץ? שימו לב – משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח עם התחייבות שעלולה לסבך אותכם אלא אם כן תעבדו עם יועץ משכנתאות מנוסה, שיש מאחוריו מאות תוצאות מעולות.

לקוחות מספרים...

לקוחות ממליצים

 תום מרום
תום מרום
לפני 11 חודשים
קרא עוד
שרות מעולה ועם חיוךתמיד עונה לכל שאלה, גם הכי קטנה וטפשית בסבלנות ומקצועיות.
ron maizler
ron maizler
לפני 11 חודשים
קרא עוד
אכפתית וקשובה זמינה בכל שאלה ומגיבה מיידית... מקצועית בהכנה לתהליך ובדירוג.מכירה טוב את תהליך הבנייה ומשתפת מהידע שלה.
Shiran Nissen
Shiran Nissen
לפני 12 חודשים
קרא עוד
ממליצה בחום רב! אחת השיחות הנעימות והמקצועיות שחוויתי בעינייני כספים.ריבקית מקצועית, יורדת לפרטים הקטנים, מסבירה בסבלנות ונותנת תחושה טובה.יש לה יכולת נדירה לתת ביטחון ולהציע עצה מקצועית לצד נתינת מרחב לבחור את מה שנכון לך.תודה רבה רבה.
keren shaul
keren shaul
לפני 11 חודשים
קרא עוד
תענוגגג!רבקית דאגה לכל מה שצריך בלי לשבור את הראש והתהליך עבר חלק ובלי לדבר עם בנקיםובפן הכספי - בטח בימים כאלה של ינויים בריביות, השיגה לנו את העסקה הכי משתלמת ותפורה עלינו!
תומר טסלר
תומר טסלר
לפני 11 חודשים
קרא עוד
רבקית ניהלה במקצועיות רבה את תהליך לקיחת המשכנתא הסבירה והציגה את כל הפרטים הקטנים ובעיקר היתה זמינה לחלוטין בכל רגע ולכל שאלה, ממליצים בחום
הקודם
הבא

צרו עמי קשר

עקבו אחרי ברשתות

דילוג לתוכן