גלית קרן

קוסמטיקאית קלינית P.M.E

הפנים הן חלון הראווה לגוף ולנפש שלך, אם מאיזו שהיא סיבה, הן לא נראות במיטבן, יש מה לעשות!
תחת ידיי עברו אלפי לקוחות במהלך השנים קוסמטיקאית קלינית עם וותק של למעלה מ35- שנה נעים מאד, שמי גלית קרן, אני זוכה לשנות חיים ובקליניקת הבוטיק שלי בפרדסיה שבשרון במסע של יופי, נועם, הבנה ובריאות אשמח להיות אשת המקצוע שתלווה אותך / את היקרים לך כדי להפיק מעורך את הטוב ביותר!

חשוב לי להביא את אהבותיי, את ההמלצות שלי לדברים שיכולים לעשות טוב לאחרים או להיטיב את חייהם

yael shoham
קרא עוד
גלית קוסמטיקאית מקצועית, מדהימה, נעימה, אכפתית וקשובה. מעבר לכך היא אישה מקסימה, רגישה וסבלנית. ממליצה עליה בחום ואהבה
Ortal Koren
קרא עוד
גלית פשוט מקסימה, מהתחלה נתנה לי תחושה רגועה ונינוחה. הגעתי אליה עם אקנה דלקתי.. וכן, הייתי קצת סקפטית בהתחלה כי מעולם לא הסכמתי למרוח כל מיני משחות על הפנים וללכת לקוסמטיקאיות. אבל גלית משהו מזן אחר..מקצוענית אמיתית, פשוט טיפלה בי ביסודיות. הסבירה לפרטי פרטים מה עליי לעשות, ואיך לטפל בבית.. והעור עכשיו פשוט רגוע, מושלם. 3> תודה רבה❣
מאיה צח
קרא עוד
גלית מהממת וקוסמת!! הגעתי עם אקנה עקשן שבמשך שנים הזנחתי את הטיפול בו. כבר בשבועות הראשונים אחרי הטיפול אצל גלית והשימוש בחומרים הנכונים ראיתי הבדל ושיפור משמעותי במצב העור. בזכותה סיגלתי הרגלים נכונים של שמירה על היגיינה וטיפוח הפנים, וכמובן בשילוב עם הטיפולים הגעתי למצב שאין לי פצעים בכלל!! גלית מקצועית, יודעת להתאים את החומרים לכל מצב ותרחיש, והכל באדיבות ואכפתיות אין קץ. כבר תקופה שהעור שלי מושלם ואין מאושרת ממני, ממליצה מאוד מאוד מאוד
בתיה שרעבי
קרא עוד
3 שעות של פינוק וחוויה אצל גלית! הגעתי ממרחק של שעה ורבע נסיעה וכל דקה היתה שווה! טיפול פנים, מסאב כפות רגליים, אפילציה והורדה של סרחי עור. הגעתי מפוחדת והזהרתי את גלית שאני לא אוהבת מחטים וכאב, גלית עם כזו רגישות ומילים טובות תמכה עודדה טיפלה והורידה ואפילו לא הרגשתי כאב ! גלית תודה שהכרתי אותך !
אלגום פרנקל
קרא עוד
כל פעם מחדש החוויה אצל גלית היא מלאת רוגע החל מהמוסיקה הנעימה, המיטה המחוממת, לפעמים המאוורר במקביל:) , החומרים הטובים ביותר שיש היום, והיחס האישי , הנעים, והמקצועיות .. בסופו של דבר עם תוצאות לא מתווכחים. העור נראה מבריק ומתוח ורענן מומלץ מאד!
Noa Nakash
קרא עוד
קוסמטיקאית מדהימה! ולפני הכל- אשה מהממת עם לב ענק. טיפול לעור ולנפש! גלית שיקמה את עור הפנים שלי שנפגע עקב חוסר איזון הורמונלי , וטיפלה בי עם המון אהבה, סבלנות ואכפתיות. מטופלת אצלה כבר כמה שנים. המלצה חמה חמה❤
הקודם
הבא

להיות הטובה ביותר בתחומי
לכבד את לקוחותיי ואת רצונותיהם
לעזור לכל אחד ואחת, למצות את פוטנציאל היופי ובריאות העור
לתת תוצאות טיפוליות טובות ומהירות!

אקנה היא תופעה נפוצה בקרב צעירים ומבוגרים, המתבטאת בפצעונים על העור כתוצאה מתהליכים דלקתיים, חסימת נקבוביות ופעילות מוגברת של בלוטות חלב. הטיפול באקנה דורש שילוב של ניקוי עמוק, התאמה אישית של תכשירים טיפוליים, וטיפולים מתקדמים המסייעים להפחתת הופעת הפצעים ולמניעת צלקות עתידיות.
טיפול באקנה הוא תהליך מרגש בו אני מספקת את כל הכלים הנחוצים בראייה הוליסטית
כדי להביא בסופו של דבר את המטופל.ת לריפוי מושלם ולעור יפה ובריא

פיגמנטציה היא תופעה בה מופיעים כתמים כהים על העור כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש, גיל, או שינויים הורמונליים. בטיפולים לפיגמנטציה, נעשה שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובחומרים מתקדמים שמטרתם לטשטש ולהבהיר את הכתמים, תוך חידוש שכבות העור ושיפור מרקם העור הכללי. תכנית הטיפול כוללת התאמה אישית לצרכים הספציפיים של הלקוחה, כולל מוצרים לחיזוק ושימור התוצאה.

לעצור את תהליך ההזדקנות, לא ניתן
אז למה שלא נתמוך בעור ונעזור לו להתבגר בצורה יפה, טובה ובריאה?
ככל שהעור מתבגר, מופיעים קמטים, קווי המתאר מטשטשים ומרקם העור הופך לא אחיד.
טיפולי פרו אייג'ינג מתמקדים בהחלקת הקמטים, שיפור גמישות העור ועידוד ייצור קולגן.
הטיפולים כוללים שימוש בחומרים פעילים המחדשים את העור, שילוב עם מכשור טכנולוגי וטיפולים שונים לעוררות תאי העור לייצור מוגבר של קולגן (כגון: מיקרונידלינד, ביומיקרונידלינג, פילינגים ועוד)

צלקות אקנה הן תופעה שכיחה שנוצרת כתוצאה מטיפולים לא נכונים או מהצטלקות לאחר דלקות עוריות. הטיפול בצלקות כולל שילוב של טכנולוגיות מתקדמות כגון פלזמה קרה, מיקרונידלינג , פילינגים ופלזמה חמה.
בניית תוכנית טיפול נכונה , תשפר באופו ניכר את מראה העור ותתרום לבטחון העצמי ולדימוי העצמי

קסנטלזמה הם כתמי כולסטרול שומניים המופיעים לרוב באזור העפעפיים. הטיפול בהסרת קסנטלזמה מתבצע בעזרת טכנולוגיית פלזמה מתקדמת, המסירה את הנגעים בצורה מדויקת וללא צורך בניתוח פולשני. התוצאה היא עור חלק ללא כתמי הכולסטרול הצהובים והלא אסתטיים, עם תקופת החלמה קצרה. דרושה הכנת העור לפני הטיפול ואישור רופא להסרת הקסנטלזמה

סרחי עור הם נגעים קטנים על פני העור הנגרמים מחיכוך, גיל או שינויים הורמונליים. בטיפולים להסרת סרחי עור, נעשה שימוש בטכנולוגיית הפלזמה, המאפשרות הסרה מדויקת וללא כאב. הטיפול מהיר ומעניק לעור מראה חלק ונקי.

הרמת עפעפיים היא טיפול המסייע בהידוק ושיפור מראה העפעפיים, במטרה לטפל ברפיון העור ובהורדת נפיחות. שימוש בטכנולוגיית הפלזמה מאפשר לבצע הרמה מדויקת ללא ניתוח פולשני, עם זמן התאוששות קצר, ללא הצלקת האופיינית לניתוח והתוצאות מרשימות ותוך זמן קצר.

סרחי עור הם נגעים קטנים על פני העור הנגרמים מחיכוך, גיל או שינויים הורמונליים. בטיפולים להסרת סרחי עור, נעשה שימוש בטכנולוגיית הפלזמה, המאפשרות הסרה מדויקת וללא כאב. הטיפול מהיר ומעניק לעור מראה חלק ונקי.

מיני ליפט פלזמה הוא טיפול לא פולשני להרמת עור הפנים, המותאם במיוחד למיצוק והידוק עור הפנים. הפלזמה מאדה עודפי עור ומביאה לתוצאה של מראה מתוח ורענן. הטיפול מתאים לנשים וגברים שרוצים להצעיר את מראה הפנים ללא ניתוח וללא תקופת החלמה ארוכה.

אפילציה היא שיטה להסרת שיער באמצעות מחט זעירה המחדירה זרם חשמלי לזקיק השיער ומונעת את צמיחתו מחדש. השיטה מתאימה להסרת שיער מכל אזור בגוף, ויעילה במיוחד לאזורים קטנים ועדינים כמו הפנים והצוואר. הטיפול מתאים לנשים המחפשות פתרון קבוע ואפקטיבי להסרת שיער מיותר.

ווטסאפ

מייל

להגיע אלי

התקשרו אלי

דילוג לתוכן